Customer Experience Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.Vezi toate job-urile Customer Experience Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergenbier S.A. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.09.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem berari! Facem bere! Și ne bucuram de tot procesul de fabricație, distribuție, promovare, vânzare până ce berea ajunge pe mesele românilor. Bergenbier este parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel mondial. Din portofoliul Bergenbier fac parte branduri ce devin prima alegere pentru oricine vrea să savureze o bere excepțională: Bergenbier, Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Löwenbräu, Leffe, Corona si Hoegaarden.
Cerinte
Minim 6 ani de experianta profesionala cu minim 3 ani intr-o pozitie similara
Cunostinte comerciale,de industrie si operationale solide și o înțelegere cuprinzătoare a modului în carerolul contribuie la obiectivele de afaceri;
Abilități analitice dovedite pentru a rezolva problemele într-o varietate de situații complexe
Utilizarea dovedită a gândirii conceptuale și inovatoare cu accent pe identificarea soluțiilor.
Scopul Pozitiei: Să conducă, să implementeze și să gestioneze "Prima alegere pentru clienți și consumatori", unproiect Bergenbier SA.
RESPONSABILITATI:
Se concentreaza pe toti clienții și pe planurile de afaceri relevante si se asigura ca sunt legate între ele și conduc într-un plan de acțiune locală, care este pus în aplicare la nivel operațional și îndeplinit
Conduce o cultură orientată spre client pe întreaga piață
Asigura construirea competenței de afaceri prin sprijinirea managerilor și liderilor de echipă în stabilirea unor obiective relevante și planuri de dezvoltare
Dezvolta si actualizeaza instrumentele de lucru necesare in desfasurarea activitatii
Influenteaza echipa manageriala de conducere si deciziile de afaceri cu privire la asteptarile clientilor.
Responsabil pentru identificarea și eliminarea obstacolelor aparute pentru a asigura o experienta pozitiva a clientilor.
Sprijina initiativele comerciale si seteaza prioritati pentru toate activitatile legate de proiect.
Dezvolta, planifica si asigura planul de succesiune pentru acest rol
Stabileste și mentine contractele de servicii cu părțile interesate interne cat și partenerii externi, în vederea protejării standardelor operaționale comerciale
Planifica resursele departamentale și investițiile care sunt necesare pentru a atinge excelența operațională si comerciala, în echilibru cu așteptările clienților.
Asigura și monitorizează activitatea echipei si se asigura ca funcționează în conformitate cu normele și politicile interne și globale, în conformitate cu legislația locală.
Conduce și dezvolta echipele implicate în proiect (excelență comercială, vânzări, marketing, finanțe și aprovizionare)si se asigura de succesul implementarii proiectului/ proiectelor
Prezintă strategia de afaceri pentru organizație și pentru propria echipa.
Este un ambasador, inclusiv prin expertiza tehnică și prin interacțiunea cu clienții.
Seteaza obiective profesionale si direcții strategice operaționale.
Are un impact direct în întreaga organizație prin asigurarea calității serviciilor furnizate de echipa.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Marketing Manager Measuring Tools BUCURESTI, | |
Customer Success Manager (German speaking) Aplica fara CV | |
Senior Manager, Renewals & Customer Success (German speaker) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (229) |
Raporteaza eroarea la