Specialist Suport Proiect

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Proiect active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:
    - Studii superioare finalizate cu profil tehnic (de preferat)
    - Experienta in zona de asistenta pentru management
    - Expunere in lucrul cu proiecte variate, expunere la ciclul de viata al proiectului, partial sau integral.
    - Bune abilitati in lucrul cu date, efectuarea de corelatii si sprijin in luarea de decizii bazate pe cifre
    - Abilitati de intelegere a informatiilor tehnice
    - Foarte bune abilitati de sintetizare a datelor la varii nivele solicitate de audienta pe parcursul ciclului de viata al proiectului si dupa finalizarea acestuia;
    - Limba Engleza – nivel avansat
    - Cunostinte MS Office

    Responsabilitati


    In acest rol vei sprijini echipele de management al proiectelor pe parcursul etapelor de design si implementare a proiectelor.

    Resposnabilitatile tale vor include:
    - Furnizare sprijin pe parcursul implementarii initiativelor (sabloane/documente, instructiuni, standarde etc.)
    - Asigurare reconcilierea rapoartelor emise de Controlling baseline vs actual si bugetat vs. cheltuit pentru initiativele administrate in cadrul Directiei Managementul Proiectelor
    - Colectare de date in mod regulat si emitere de rapoarte cu referire la calcularea capacitatilor de business si IT pe portofoliul de initiative administrate in cadrul respectivelor echipe;
    - Furnizare input pentru zona de procese, politici si proceduri in cadrul proceselor de management al schimbarii


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>