Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    Abilitati organizatorice;
    Studii medii sau superioare finalizate;
    Minim un an experienta pe un post similar;
    Bune abilitati de utilizare PC;
    Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat.

    Responsabilitati

    Raspunde clientilor, vizitatorilor, furnizorilor sau angajatilor intr-o maniera profesionista astfel incat sa asigure rezolvarea prompta si eficienta a oricaror solicitari de tip administrativ;
    Raspunde profesionist, politicos si cu solicitudine tuturor solictarilor primite (telefonic, electronic sau fata-in-fata);
    Preia toata corespondenta: telefonic / electronic / fizic (plicuri sau colete) si o distribuie corespunzator;
    Preia, inregistreaza si distribuie corespunzator documentele intrate in companie (fax, posta, direct);
    Inregistreaza si expediaza electronic / prin posta/ curier/ fax documente interne (facturi, contracte, notificari, scrisori, etc.);
    Tine agenda de intalniri a salilor de sedinte din companie;
    Asigura operatiunile specifice de protocol in principal pentru invitati;
    Se ocupa intr-o maniera eficienta (cost – calitate) de demersurile legate de deplasări (bilete de avion, hotel) pentru toti angajatii si invitatii, respectand procedurile interne;
    Asigura necesarul de consumabile, carti de vizita conform procedurilor interne; verifica stocurile si anticipeaza necesarul de consumabile pentru uzul salariatilor;
    Gestioneaza intr-o maniera profesionista relatia cu firmele de curierat, cu furnizorii sau clientii cu care interactioneaza;
    Asigura suport eficient in pregatirea si buna desfasurare a evenimentelor interne ale companiei (training-uri, sedinte, alte evenimente periodice);
    Asigura suport si asistenta pentru HR manager pentru indeplinirea cu succes a diferitelor initiative de resurse umane sau de tip administrativ;
    Completeaza si introduce date in aplicatiile informatice din companie;
    Scaneaza si arhiveaza documente (contracte, acte aditionale, facturi).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)