Sales Support Officer - Sediul Central

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Sales Support Officer - Sediul Central active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Vorbitor fluent de limba engleza si foarte bun cunoscator al gramaticii limbii romane (scris / vorbit);
    - Cunostinte de MS Office, in special Excel (rapoartele in excel sunt punctul forte al acestui job si distractia de zi cu zi);
    - Fire comunicativa, multitasking, care sa lucreze bine in echipa si sa fie deschis la noi provocari profesionale;
    - Atentie distributiva;
    - Atent la detalii;
    - Problem solving.

    Responsabilitati

    - Intocmire rapoarte vanzari – task zilnic;
    - Intocmire rapoarte periodice specifice – task saptamanal / lunar;
    - Mail-uri catre retea – task zilnic;
    - Comunicare telefonica retea pe diferite speţe – task zilnic
    - Administrare aplicatie interna (CRM) – task zilnic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (240)