Asistent vanzari in marile capitale europene

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile COPLEX HUB active.


Vezi toate job-urile Asistent vanzari in marile capitale europene active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: COPLEX HUB
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Strainatate
  • Actualizat la: 28.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi cei de la COPLEX nu suntem agenti de recrutare mediatori ai angajatorului, suntem aici sa selectam si sa angajam personal in numele partenerilor nostri, astfel ca, cei selectati in urma aplicatiei vor primi training si suport gratuit, contractul de munca se va semna in tara inainte de plecare si pentru a asigura increderea candidatului, punem la dispozitia acestuia toate informatiile solicitate. Ne vom asigura intotdeauna de respectarea obligatiilor angajatorului si odata cu oferta de munca, veti primi fotografii cu punctul de lucru, dar si imagini cu locuinta pentru angajati a companiei, in care veti locui pe perioada contractului, angajatorul oferind training platit, cazare si asigurare medicala, dar si decontarea tranportului.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Cunosti limba engleza la nivel conversational?
    Ai experienta in vanzari? Consideri ca ai abilitati de comunicare si negociere?
    Orientare catre client?
    Iti place sa lucrezi in echipa?
    Esti o persoana motivata si ambitioasa?

    Daca te regasesti printre urmatoarele calitati, atunci tu ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem!

    Acum este momentul sa faci acea schimbare pe care ti-ai dorit-o mereu!

    Responsabilitati

    Un “Asistent in vanzari” lucrează, de regulă, pentru retaileri internaționali care promovează produse premium. Este principalul reprezentant al companiei și asistă clienții pentru a le recomanda și indentifica produsele potrivite necesităților acestora. Prezintă caracteristicile produselor și îndeamnă clienții să le testeze, totodată, urmărește atingerea targeturilor stabilite prin prezentarea promoțiilor valabile. Operează încasarea prin numerar sau card a contravalorii produselor achiziționate de clienți și contribuie la crearea unui ambient plăcut pentru acestia.

    Alte informatii

    Ce îți oferim!

    Training profesional specializat;
    Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă;
    Contract de munca si asigurare medicala;
    Cazare si transport asigurate de catre angajator;
    Posibilitatea de promovare dupa 6 luni.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Remote