Operator Call Center - Ploiesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center - Ploiesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    ExperienÈ›a nu reprezintă un ‘must have’, trebuie doar să ai o atitudine pozitivă È™i o dorință continuă de a învăța. Invătăm experimentand, suntem proactivi si cautam mereu idei ‘’out of the box’’ si solutii noi pentru clientii nostri.
    Daca te recunosti in descrierea de mai sus, iti place actiunea si tintesti mereu sus, te vrem in echipa eMAG.

    Responsabilitati

    Vrei să vezi cum lucrează cel mai mare retailer online din Sud-Estul Europei? Ești student sau masterand și îți dorești un loc de muncă dinamic, prietenos și cu un program flexibil (full-time/ part-time)? Te invităm să te alături echipei noastre de Customer Care.
    Ne dorim colegi care isi doresc sa ne ajute in solutionareana cerintelor clientilor, si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare.


    Un job în Call Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, eMAG este deschis și îți oferă noi oportunităti de dezvoltare către alte arii din organizație, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.

    Îți oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a îți îmbunătăți atât aptitudinile soft cât și cele specifice activității tale, dar tu decizi ce vrei să înveți și încotro vrei să mergi.

    Alte informatii

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (19)