Operator Ghiseu (Customer Service Clerk) Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intesa Sanpaolo Bank active.


Vezi toate job-urile Operator Ghiseu (Customer Service Clerk) Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Intesa Sanpaolo Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Intesa Sanpaolo Bank este parte a celui mai mare grup bancar din Italia si unul dintre cele mai mari din Europa. Noi credem ca succesul companiei noastre este strans legat de profesionalismul, motivația și sentimentul de apartenența a oamenilor care lucreaza aici.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare (preferabil economice);
    - Experienta minim 2 ani in activitati de casierie si gestionare operatiuni bancare;
    - Cunostinte de limba engleza, constituie un avantaj;
    - Cunostinte bune de operare PC;
    - Abilitati de organizare si planificare;
    - Orientare spre client si abilitati de comunicare;
    - Spirit de echipa;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Efectuarea tuturor activitatilor operationale atat pentru clientii persoane juridice cat si fizice;
    - Desfasurarea activitatilor de identificare a clientelei, de la momentul inceperii relatiei de afaceri cu clientii si pana la incheierea ei, in conformitate cu prevederile legale, reglementarile interne si de Grup;
    - Efectuarea operatiunilor internationale (operatiunilor documentare tip acreditive, incassouri, scrisori de garantie, cecuri bancare etc.);
    - Verificarea, validarea si procesarea ordinelor de plata si a altor instrumente de debit in lei si valuta depuse/emise de clienti la ghiseele Bancii;
    - Administrarea plafonului de casa;
    - Asigurarea inregistrarii corecte a operatiunilor cu numerar efectuate si reflectate pe casa;
    - Aplicarea corecta a procedurilor de incarcare numerar in echipamentele ATM si intocmirea documentatiei necesare verificarii balansarii financiare a acestora;
    - Clasarea si arhivarea documentelor rezultate in urma operatiunilor efectuate

    Alte informatii

    Noi iti oferim:

    - Oportunitatea de a dobandi cunostinte aprofundate pe segmentul persoane fizice, in cadrul unuia dintre cele mai mari si stabile grupuri financiar-bancare din lume;
    - O echipa de specialisti care te va ajuta sa inveti si sa te dezvolti;
    - Prime periodice pentru fidelitatea in cadrul bancii;
    - Procese de lucru automatizate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (68)