Telesales Team Leader

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Telesales Team Leader active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Abilitati de planificare si coordonare;
    -Experienta in call center de minimum 2 ani;
    - Abilităţi de vânzare, persuasiune;
    - Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office);
    - Atitudine proactivă și orientare spre rezultate;
    - Abilităţi multitasking, prioritizare eficientă, responsabilitate, managementul eficient al timpului;
    - Colaborare eficientă cu alte departamente.

    Responsabilitati

    - Coordoneaza o echipa de 10-15 agenti call center sustinand si activitatile administrative (angajare/ concedii, etc);
    - Planifica programul fiecarui agent si asigura capacitatea pe intervalul programului de lucru;
    - Ofera training, suport si feedback colegilor din echipa;
    - Identifica oportunitati de imbunatatire a activitatii si a rezultatelor;
    - Incurajeaza un mediu consulatativ, dar in acelasi orientat spre rezultate pastrand principiile de etica in cadrul echipei;
    - Urmareste activitatea echipei prin rapoarte zilnice si raporteaza activitatea catre manager;
    - Evalueaza continuu activitatea agentilor atat din punct de vedere statistic cat si in ce priveste calitatea;
    - Calculeaza bonusurile in functie de performanta fiecarui agent.

    Alte informatii

    - Salariu fix dar si bonus atractiv în funcţie de performanţa echipei tale;
    - Mediu de lucru plăcut si posibilitati de dezvoltare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (280)