Senior Consultant - Lean Six Sigma (Analiza si Redesign Procese)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Senior Consultant - Lean Six Sigma (Analiza si Redesign Procese) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.06.2017 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Studii superioare finalizate;
Experienta profesionala 4 – 8 ani intr-o pozitie similara sau intr-un domeniu relevant (din care minim 3 ani de analiza a proceselor de afaceri);
Experienta in management consulting reprezinta un avantaj;
Cunostinte solide si experienta practica in optimizarea proceselor si generarea solutiilor prentru imbunatatire;
Experienta practica in implementarea LSS in produsele din mediul industrial;
Limbi straine: Engleza si Franceza nivel avansat;
Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
Abilitati de coordonare a echipelor / parti implicate in implementarea solutiilor identificate;
Cunostinte si experienta in lucrul cu instrumente software de desenare a proceselor (ex. MS Visio, Aris, Adonis);
Competente si experienta practica in desenarea hartilor de procese conform diferitor standarde (BPMN2.0);
Cunoasterea unor metode de analiza si optimizare procese (ex. Re-engineering, Lean, Lean Six Sigma);
Excelente abilitati de comunicare si prezentare; abilitatea de a lua decizii si de a lucra in echipa sau independent; experienta in livrare de workshop-uri;
Excelente abilitati de analiza/sinteza si furnizare de solutii; capacitati de structurare si rezolvare a problemelor;
Creativitate si flexibilitate;
Orientare catre client, orientare catre rezultate; proactivitate;
Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte/activitati, abilitati si cunostinte de coordonare si gestionare proiecte (Project Management);
Abilitati de management al timpului si gestionare a termenelor limita;
Abilitati de vanzare;
Disponibilitatea pentru deplasari in tara si strainatate.
Gestionarea si executia insarcinarilor de consultanta in Management conform etapelor proceselor si procedurilor companiei;
Gestionarea de proiecte mici si mijlocii si coordonarea colegilor juniori;
Construirea si gestionarea relatiilor de afaceri in conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate (FEACO, AMCOR, etc.);
Participarea la optimizarea organizarii interne Ensight Management Consulting (procese, documente, standarde, proceduri);
Participarea la dezvoltarea portofoliului de produse si servicii BPM.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tax Senior Consultant | Bucharest Office Hybrid | |
SAP Consultant Multiple Modules Hybrid | |
Senior Project Manager _ Implementare Proiecte PV Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (37) |
Raporteaza eroarea la