Senior Consultant - Lean Six Sigma (Analiza si Redesign Procese)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Senior Consultant - Lean Six Sigma (Analiza si Redesign Procese) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta profesionala 4 – 8 ani intr-o pozitie similara sau intr-un domeniu relevant (din care minim 3 ani de analiza a proceselor de afaceri);
    Experienta in management consulting reprezinta un avantaj;
    Cunostinte solide si experienta practica in optimizarea proceselor si generarea solutiilor prentru imbunatatire;
    Experienta practica in implementarea LSS in produsele din mediul industrial;
    Limbi straine: Engleza si Franceza nivel avansat;
    Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
    Abilitati de coordonare a echipelor / parti implicate in implementarea solutiilor identificate;
    Cunostinte si experienta in lucrul cu instrumente software de desenare a proceselor (ex. MS Visio, Aris, Adonis);
    Competente si experienta practica in desenarea hartilor de procese conform diferitor standarde (BPMN2.0);
    Cunoasterea unor metode de analiza si optimizare procese (ex. Re-engineering, Lean, Lean Six Sigma);
    Excelente abilitati de comunicare si prezentare; abilitatea de a lua decizii si de a lucra in echipa sau independent; experienta in livrare de workshop-uri;
    Excelente abilitati de analiza/sinteza si furnizare de solutii; capacitati de structurare si rezolvare a problemelor;
    Creativitate si flexibilitate;
    Orientare catre client, orientare catre rezultate; proactivitate;
    Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte/activitati, abilitati si cunostinte de coordonare si gestionare proiecte (Project Management);
    Abilitati de management al timpului si gestionare a termenelor limita;
    Abilitati de vanzare;
    Disponibilitatea pentru deplasari in tara si strainatate.

    Responsabilitati

    Gestionarea si executia insarcinarilor de consultanta in Management conform etapelor proceselor si procedurilor companiei;
    Gestionarea de proiecte mici si mijlocii si coordonarea colegilor juniori;
    Construirea si gestionarea relatiilor de afaceri in conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate (FEACO, AMCOR, etc.);
    Participarea la optimizarea organizarii interne Ensight Management Consulting (procese, documente, standarde, proceduri);
    Participarea la dezvoltarea portofoliului de produse si servicii BPM.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (37)