SPECIALIST FINANCIAR & ADMINISTRATIV - ONG

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST FINANCIAR & ADMINISTRATIV - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Minim 4 ani experienta in domeniul financiar, din care cel putin 2 ani in contabilitate;
    - Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finante-Banci sau Contabilitate);
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Abilitati de organizare si orientat catre solutionarea problemelor
    - Atent/a la detalii, avand capacitatea de a lucra cu cifre;
    - Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, la situatii de criza;
    - Abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan;
    - Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;
    - Competente de management, dar si lucru in echipa;
    - Cunostinte avansate: Microsoft Office, Google Drive.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    - Participare in luarea deciziilor ce tin de planificarea bugetara din cadrul organizatiei – impreuna cu echipa de conducere, este responsabil de crearea bugetului previzionat si de revizuirea trimestriala a bugetului;
    - Crearea si managementul bugetului anual al organizatiei si monitorizarea bugetelor pe fiecare proiect in parte;
    - Managementul bugetelor si a cash flow-ului intr-un mod eficient pentru a asigura sustenabilitatea organizatiei;
    - Analiza financiara (venituri vs cheltuieli), raportat la bugetele realizate din anii anteriori si gasirea de solutii pentru eficientizarea costurilor;
    - Raportarea periodica (trimestriala) a situatiei financiare catre echipa de conducere, Account Managers si Project Managers;
    - Managementul salariilor, bonusurilor si a altor remuneratii destinate membrilor organizatiei;
    - Responsabil de planificarea cash-flow-ului in raport cu rezervele din plasamentele financiare;
    - Plata facturilor, salariilor si a avansurilor pe proiecte.

    Din punct de vedere legislativ si administrativ

    - Responsabil de verificarea, intocmirea si evidenta contractelor organizatiei (sponsorizare, prestari servicii, burse, parteneriate);
    - Responsabil de relatia cu institutiile publice in vederea asigurarii ca toate documentele necesare functionarii organizatiei sunt conform legislatiei si ca orice modificare este adusa la cunostinta si inregistrata (exemple: modificarea statutului la Judecatorie in cazul schimbarii conducerii sau a sediului social, mutarea dosarului de la ANAF in cazul schimbarii sediului social etc.);
    - Intocmirea si depunerea dosarelor necesare in momentul obtinerii de autorizatii si certificate;
    - Responsabil de relatia cu avocati, auditori, ANAF si cu alte institutiile publice, dar si cunoasterea informatiilor privind procedurile pentru buna functionare a ONG-ului in termeni legali;
    - Alte activitati de natura legala (exemplu: inregistrare marca OSIM, supravegherea prelucrarii datelor cu caracter personal);
    - Actualizarea autorizatiilor obtinute anterior;
    - Asigurararea si mentinerea arhivelor contabile in termenii precizati de lege.

    Din punct de vedere al contabilitatii
    - Verificarea situatiilor contabile si asumarea balantei de final de luna;
    - Intocmirea facturilor pentru clienti, verificarea deconturilor si evidenta altor documente contabile.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (78)