Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, organizată pentru a se alătura Departamentului Comercial din Timișoara.



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
    - Abilități de comunicare în limba franceză sau engleză;
    - Bune abilități de comunicare și relaționare;
    - Disponibiltate, corectitudine și implicare în muncă;
    - Bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Capacitate de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, CRM, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Comercial principalele tale misiuni vor fi să:
    - Colaborezi cu Buyerii și Product managerii.
    - Aduni și verifici informațiile transmise de către Buyer: informații despre furnizor, listing-ul cu produsele si cantitatile disponibile, imagini, cataloage.
    - Verifici dosarele de prezentare a produselor identificate, asigurând corectitudinea și relevanța informațiilor.
    - Prezinți dosarele Product Managerului și să le explici, argumentezi.
    - Explici Buyer-ului ofertele primite de la departamentul Marketing.
    - Efectuezi cereri de plată în avans a comenzilor atunci cand este cazul.
    - Acorzi suport administrativ: gestionezi eșantioanele, pregatești și transmiți fișele pentru saloane, expoziții.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Oferim training-uri de specialitate pentru dezvoltarea competențelor;
    - Echipă de tineri profesioniști pasionați de jobul nostru;
    - Mediu de lucru prietenos și dinamic;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Deva, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (15)