Asistent Administrativ Flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Iași într-un proiect cu expunere internatională.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    -Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2); 
    -Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    -Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj);
    -Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate organizatorică.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:
    -Asigurarea evidenței mărfurilor în programele informatice puse la dispoziție pentru comenzile din fiecare săptămană;
    -Validarea numărului de piese/colet și numărul de colete pentru fiecare pontaj calitativ și cantitativ introdus de platforme în sistem;
    -Tratarea bilanțului de poziționare pentru diferitele comenzi de mărfuri;
    -Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare;
    -Relaționarea cu departamentele de marketing și transport, dar și cu angajații platformelor logistice.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea oferim:
    -Formare la nivelul companiei și internațional;
    -Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    -Pachet salarial și mediu de lucru atractive.