Asistent Administrativ Flux

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Iași într-un proiect cu expunere internatională.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    -Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2); 
    -Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    -Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj);
    -Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate organizatorică.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:
    -Asigurarea evidenței mărfurilor în programele informatice puse la dispoziție pentru comenzile din fiecare săptămană;
    -Validarea numărului de piese/colet și numărul de colete pentru fiecare pontaj calitativ și cantitativ introdus de platforme în sistem;
    -Tratarea bilanțului de poziționare pentru diferitele comenzi de mărfuri;
    -Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare;
    -Relaționarea cu departamentele de marketing și transport, dar și cu angajații platformelor logistice.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea oferim:
    -Formare la nivelul companiei și internațional;
    -Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    -Pachet salarial și mediu de lucru atractive.