Asistent Administrativ Flux
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Flux active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.08.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Iași într-un proiect cu expunere internatională.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
-Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2);
-Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
-Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj);
-Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate organizatorică.
În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:
-Asigurarea evidenței mărfurilor în programele informatice puse la dispoziție pentru comenzile din fiecare săptămană;
-Validarea numărului de piese/colet și numărul de colete pentru fiecare pontaj calitativ și cantitativ introdus de platforme în sistem;
-Tratarea bilanțului de poziționare pentru diferitele comenzi de mărfuri;
-Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare;
-Relaționarea cu departamentele de marketing și transport, dar și cu angajații platformelor logistice.
Și pentru că apreciem implicarea oferim:
-Formare la nivelul companiei și internațional;
-Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
-Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Client Relationship Manager Aplica fara CV | |
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, |
Raporteaza eroarea la