Specialist Training si Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Step Up active.


Vezi toate job-urile Specialist Training si Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 24.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare in comunicare sau psihologie.
    - Studiile in domeniul managementului resurselor umane constituie un avantaj.
    - Experienta in livrare training minim 2 ani, experienta in companii cu procese de resurse umane minim 2 ani

    Responsabilitati

    • Coordonare (si livrarea, dupa caz), a programelor de dezvoltare a competentelor pe cele 3 arii mentionate pentru toate categoriile de salariati (directi, indirecti, manageri)
    • Asigurarea unei bune calitati a procesului de inductie in companie si functionala pentru angajati, atat la intrarea in companie, cat si la schimbarea postului. (designul dupa caz, implementarea si urmarirea proceselor de instruire de la angajare si pe tot parcursul activitatii)
    • Gestionarea (calitativa) a proceselor de managementul performantei (evaluarea targetelor si a competentelor)
    • Analiza nevoilor de training rezultand din Planurile Individuale de Dezvoltare create de catre subordonati impreuna cu managerii directi in urma procesului de evaluare a competentelor.
    • Pregatirea planului anual de dezvoltare profesionala pe baza nevoilor de training.
    • Implementarea planului de dezvoltare profesionala si monitorizarea cantitativa si calitativa a activitatii trainerilor functionali
    • Stabilirea indicatorilor de performanta (cantitativi si calitativi) pentru functiunea de training si monitorizarea acestora (cu ajutorul trainerilor functionali)
    • Asigurarea istoricului de training in companie intr-o baza de date unitara pentru toate functiunile.
    • Managementul bugetului de training din faza de bugetare a cheltuielilor viitoare pana in faza de monitorizare a costurilor inregistrate.
    • Designul si implementarea matricilor de competente functionale, comportamentale si de leadership pentru toate pozitiile din companie, si validarea de catre Managementul Companiei. Updatarea permanenta a matricilor de competente, in functie de modificarile aparute in companie si in atributiile posturilor.
    • Designul si updatarea materialelor de training utilizate intern si pregatirea comportamentala a trainerilor interni.
    • Livrare training specific (comunicare, time management si altele pe material dat sau creat)
    • Implementarea si monitorizarea proceselor interne de evaluare a competentelor pentru toti salariatii. Oferirea de suport pentru responsabilii functionali (manageri, sefi de schimb, etc) in procesele de evaluare a competentelor si de managementul performantei. Crearea si monitorizarea planurilor de succesiune. Crearea programelor de dezvoltare a succesorilor si implementarea lor personal sau cu ajutorul trainerilor functionali.
    • Raspunde de indicatorii cheie de performanta stabiliti cu Managerul Direct: monitorizare implementare agenda de training planificat versus actual; scor auto-evaluare a participantilor la training; scor evaluare training.
    • Tine la zi corespondenta pe email
    • Intocmeste raportul lunar de activitate si-l prezinta managerului direct in cadrul intalnirii lunare de evaluare a performantei (one to one). Identifica minusurile de performanta si pregateste planuri de actiune pentru corectarea acestora.
    • Se asigura ca activitatile trainarilor interni sunt efectuate la timp si de calitate
    • Raspunde de confidentialitatea si corectitudinea documentelor si informatiilor
    • Mentinerea legaturii cu furnizorii externi de training/ sourcing de furnizori externi de training
    • Participa in alte activitati din procese specifice departamentului HR (comunicare, recrutare etc)
    • Respecta atributiunile de PM si PSI prevazute de lege (Anexa la fisa postului)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (13)