Specialist colectare - perioada determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Specialist colectare - perioada determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    - Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice;
    - 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
    - Engleza - nivel mediu;
    - Orientare catre client; excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
    - Capacitate analitica si atentie la detaliu;
    - Capacitate de a lucra sub presiune;
    - Spirit de echipa;

    Responsabilitati

    Perioada contractuala determinata - 12 luni

    Responsabilitati:
    - Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
    - Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
    - Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
    - Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
    - Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului.
    Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre clienti
    - Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
    - Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
    - Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor

    Alte informatii

    Oferim:
    Posibilitati reale de training şi evolutie profesionala
    Salariu atractiv
    Tichete de masa
    Abonament medical la o clinica privata, la alegere
    Abonament Bookster
    Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în
    munca şi în organizatie