Asistent Payroll

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Payroll active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Iași! Căutăm un Asistent Payroll care să ne dea o mână de ajutor în activitatea noastră zilnică !
    Ești o persoană deschisă și dornică să învețe cât mai multe lucruri despre domeniul de payroll francez? În plus, ai un minimum de cunoștințe de limbă franceză și te consideri o persoană responsabilă, adaptabilă și cu atenție la detalii?
    Dacă răspunsul este pozitiv, vino să te alături echipei noastre!
    Îți oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în cadrul departamentului nostru de Payroll, divizia Franța, un proiect cu deschidere internatională, care îți oferă cadrul perfect pentru a utiliza și dezvolta cunoștințele de limbă franceză și a descoperi domeniul salarizării la nivel internațional.



    Pentru a face parte din echipa noastră ai nevoie de:
    -Cunostinṭe de bază de limbă franceză;
    -Cunostinṭe de bază de utilizare pachet MS Office;
    -Capacitate de învățare rapidă;
    -Responsabilitate și atenție la detalii;
    -Flexibilitate în gândire.

    Responsabilitati

    Misiunile tale în echipa noastră:
    -Asiguri înregistrarea informațiilor de payroll ale salariaților clienților în softul nostru de salarizare conform cu procedurile interne de lucru (modificări date personale salariați, modificări de natură contractuală, ore de prezența, absențe, prime diverse, avansuri de salariu etc.);
    -Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale și declararea accidentelor de muncă și realizezi adeverințele de salariu necesare indemnizării salariaților de către organismele din Franța;
    -Gestionezi dosarele de medicină muncii: declararea efectivelor, validarea facturilor aferente prestațiilor de medicină muncii în sistem;
    -Extragi din sistem informații diverse (concedii, absenteism, accidente de muncă) și raportezi către departamentele afectate;
    -Ești răspunzător de înregistrarea și urmărirea ticketelor (solicitări, reclamații etc.) în sistemul de ticketing specific al departamentului.

    Alte informatii

    Beneficiile tale:
    -Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională;
    -Training și coaching adecvat;
    -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    -Posibilitatea alegerii tipului de program dorit (full time sau part time) ;
    -Pachet salarial motivant și bonusuri de performanță

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,