Financial Input Officer - Temporary 6 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Financial Input Officer - Temporary 6 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    - Diploma universitara in domeniul economic;
    - Constituie un avantaj experienta anterioara minima/de baza in domenii legate de financiar/contabilitate;
    - Cunostinte MS Office, E-mail, Internet; constituie un avantaj existenta unor cunostinte medii de utilizare Excel;
    - Cunoasterea limbii engleze nu este obligatorie, insa constituie un avantaj (nivel mediu), scris şi vorbit;
    - Cunostinte legate de intocmirea situatiilor contabile ale firmelor; constituie un avantaj cunoasterea, la modul general, a produselor si serviciilor de creditare specifice persoanelor juridice;
    - Rapiditate in procesare, atentie la detalii, capacitatea de a invata rapid, rezistenta la stres, lucru in echipa, entuziasm.

    Responsabilitati

    - Introduce corect si in timp util datele financiare din balantele de verificare ale firmelor in aplicatia bancii (format Excel), pentru persoane juridice care solicita/au in derulare credite;
    - Pentru persoanele juridice mentionate mai sus, interogheaza baze de date externe (ex. RECOM, CRC, CIP, AEGRM), printeaza rezultatul interogarii si interpreteaza dupa reguli standard rezultatul, dupa caz;
    - Monitorizeaza si reconciliaza documentatia aferenta dosarului de credit persoana juridica, in sensul verificarii primirii documentelor originale, primite initial scanat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (207)