Team Leader Customer Service Key Accounts

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader Customer Service Key Accounts active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizata cu diploma de licenta;
    - Experienta pe o pozitie similara (Customer Service/TL intr-o companie din productia alimentara - FMCG) – cel putin 3 ani + foarte bune cunostinte a intreg procesului Supply Chain;
    - Excelente abilităţi de analiza, comunicare, de organizare si planificare;
    - Capacitate analitică, atenţie la detalii, abilităţi de finalizare a sarcinilor la timp si corect;
    - Empatie fata de client;
    - Abilităţi de invăţare rapidă, flexibilitate, muncă in echipă.
    - Cunostinte avansate de operare PC (Office, SAP - de preferat, Excel).

    Responsabilitati

    - Initiaza si conduce procesul de imbunatatire continua in cea ce priveste cresterea gradului de satisfactie a clientului, service level, optimizarea costurilor si utilizarea mijloacelor fixe;
    - Asigura o excelenta executie a procesului de order management si complaint management, construind relatii bazate pe colaborare cu toti clientii interni sau externi;
    - Genereaza credibilitate si incredere intr-o maniera proactiva de tip problem-solving, astfel incat sa atingem statutul de “preferred supplier”;
    Creaza awareness in cadrul departamentului, privind importanta principalilor driveri de cost, a resposabilitatilor fiecarui membru la nivel operational si impactul in customer satisfaction si service level;
    - Conduce si dezvolta realizarea forecastului intr-o maniera colaborativa, cu acuratete imbunatatita;
    - Identifica si adreseaza oportunitati in implementarea logistic trade terms, astfel incat sa atinga obiectivele de eficientizare cost si crestere service level;
    - Contribuie la dezvoltarea si implementarea viziunii si a strategiei departamentului de Customer Service si intelege rolul si impactul departamentului in cadrul companiei;
    - Conduce procesul de order management si cauta modalitati de imbunatatire a comportamentului de comanda, flexibilitatii in productie si limitarea situatiilor de risc Out-of-Stock la client;
    - Gestioneaza procesul de management al sesizarilor;
    - Asigura suport si mobilizeaza echipa pentru recuperarea RPM, cu impact direct in procesul de productie;

    Alte informatii

    Beneficii acordate:

    - Salariu atractiv;
    - Prime fixe + buget de vacanta;
    - Bonus anual;
    - Servicii medicale private (inclusiv pentru membrii familiei);
    - Tichete de masa;
    - Telefon de serviciu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (271)