Specialist CRM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Specialist CRM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Student sau absolvent al unei forme de invatamant superior, cu specializare in domeniul statisticii/programarii/matematicii;
    Utilizator experimentat de PC, in special al pachetului MS Office, pe care il stapaneste la nivel profesionist;
    Experienta in lucrul cu CRM sau aplicatii similare (reprezinta un plus);
    Gandire analitica, structurata, fiind capabil sa genereze analize complexe;
    Proactiv in sesizarea si adresarea nevoilor de informatie relevanta, valida si sintetizata optim;
    Rigurozitate si minutiozitate, manifestand preocupare pentru furnizarea unor servicii de calitate;
    Discretie in privinta datelor si informatiilor sensibile pe care le detine si prelucreaza.

    Responsabilitati

    Intretine accesul utilizatorilor in sistemul CRM si realizeaza modificarile necesare atunci cand este nevoie;
    Propune si pune in aplicare solutiile de imbunatatire a utilizarii sistemului astfel incat acesta sa raspunda cat mai bine nevoilor;
    Mentine relatia operationala cu furnizorul de servicii;
    Promoveaza constant in cadrul companiei beneficiile CRM-ului si modul de utilizare ca principal suport in atingerea excelentei in derularea activitatilor comerciale;
    Ofera suport tehnic utilizatorilor CRM si asigura instruirea noilor utilizatori care primesc acces in sistem;
    Preia datele cu relevanta comerciala din CRM in vederea generarii rapoartelor si analizelor ce ii sunt solicitate;
    Obtine, consulta si prelucreaza informatiile despre piata provenite din diverse surse institutionale (INS, etc) si extra-institutionale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (92)