Consultant Relații Clienți | Consumer | Vodafone Bacau

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Consultant Relații Clienți | Consumer | Vodafone Bacau active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    “Știm despre tehnologie că este dezvoltată, rapidă, inteligentă și într-un continuu progres, însă cel mai important aspect se referă la lucrurile extraordinare pe care le poți face TU prin intermediul acesteia. Este vorba despre cum încurajează oamenii să relaționeze, să realizeze obiective sau să creeze relații sănătoase de business. Tocmai de aceea, la Vodafone, punem oamenii pe primul loc și investim în tehnologie pentru a îmbunătăți calitatea vieții, întrucât Were at our best when youre at yours.

    O carieră în Consumer Support Center te antrenează în comunicare şi te ajută să înţelegi aşteptările şi nevoile clienţilor Vodafone. De aici ţi se deschid, în timp, oportunităţi de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.

    Pregătește-te să cunoşti clienţii Vodafone din toate colţurile ţării şi să le afli povestea. Vor avea întrebări legate de tarife, abonamente, cartele preplătite, detalii tehnice, reţea și multe altele şi vor apela doar la suportul tău.

    Asculţi, înțelegi, rezolvi, zâmbești și asculți din nou. Satisfacția ta va fi fiecare client mulțumit pe care l-ai ajutat să își rezolve problema sau să își obțină informațiile dorite.
    Îți dorești un job în care să poţi comunica, să asculţi şi să ajuţi, dezvoltându-ţi noi competenţe, învăţând mereu şi acţionând în dinamica domeniului de telecomunicaţii? Atunci, pozitia de Consumer Support Center in cadrul echipei Vodafone este exact ceea ce cauti.
    Nu ai nevoie de experienţă, ci doar de o atitudine pozitivă si dorinţa continuă de a învăţa şi de a te dezvolta într-o echipă de profesioniști!

    Responsabilitati

    Ce îți oferim?

    -Program de training plătit (timp de 4 săptămâni)
    -Program de lucru flexibil
    -Job-uri full-time si part-time
    -Ofertă financiară atractivă
    -Oportunitatea de a-ți începe cariera într-o companie multinațională
    -Un mediu de lucru care să te facă să zâmbești în fiecare zi și în care te poți dezvolta personal și profesional.

    Dacă te-ai decis să te alături echipei Vodafone, te încurajăm să aplici direct la acest anunț sau să ne trimiţi CV-ul tău pe adresa vodafone @ lugera.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Bacau,

    Aplica fara CV
    Bacau, Job national

    Bacau,

    Vezi job-uri similare (4)