Specialist salarizare si administrare personal Outsourcing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Wizrom Software SRL active.


Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal Outsourcing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Wizrom Software SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Wizrom Software is one of the most innovative business management software providers in Romania!
    We offer you some of the most advanced planning and optimization software solutions: ERP, WMS, TMS, BI, HR. Find out what we have been proposed to the players in your industry or what could we create for our mutual success, visiting our website.

    Wizrom Software este unul dintre cei mai inovativi furnizori de software pentru managementul afacerilor din Romania.
    Iti oferim unele dintre cele mai avansate solutii software de planificare si eficientizare a resurselor unei Intreprinderi. Afla ce am propus altor jucatori din diverse industrii sau ce putem crea pentru succesul reciproc, al tau si al nostru, vizitand pagina noastra de web.

    Cerinte

    Ne dorim sa faci parte din echipa noastra de Outsourcing pentru ca tu aduci o contributie importanta prin ceea ce ai de oferit.

    Avem nevoie de un coleg care sa aiba :

    - experienta anterioara Payroll si administrare de personal de minim 3 ani in cadrul unei echipe care livreaza servicii de externalizare a proceselor de HR
    - cunostinte temeinice de legislatia muncii si implicit a normelor metotologice;
    - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll – WizSalary (de preferat);
    - bune cunostinte MS Office (Excel, Word);
    - cunostinte MS Access, MS SQL si Oracle DB – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara:

    - mentinerea si dezvoltarea relatiei profesionale cu reprezentantii clientilor din portofoliu;
    - colectarea, centralizarea si procesarea datelor primare primite de la client (info admin si payroll – pontaje, beneficii, retineri etc);
    - intocmirea documentelor de personal (CIM, AA, Decizii, Adeverinte etc);
    - evidenta informatiilor cu referire la fluctuatia de personal si a modificarilor contractuale in vederea inregistrarii declararii Revisal – corect si la timp;
    - efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a rapoartelor de salarizare specifice clientului;
    - intocmire si validare D112 – sau alte declaratii catre autoritati (dupa caz);
    - centralizarea datelor necesare intocmirii rapoartelor statistice solicitate de catre INS;
    - Informarea periodica a clientilor in legatura cu modificarile legislative din domeniu – avand ca baza newsletter-ele transmise;
    - propune constant modificari si imbunatatiri ale procedurilor de lucru interne.


    Alte informatii

    Noi iti oferim acces la informatii si tehnologii de ultima ora, oportunitatea de a lucra cu o echipa de profesionisti, precum si un mediu de lucru tanar si dinamic.

    Vino in echipa noastra!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (242)