Operator call-center cu limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Operator call-center cu limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    In numele Clientului nostru, important grup financiar-bancar prezent in toate tarile europene, recrutam Operatori call-center cu limba italiana.

    Profilul candidatului ideal:
    - Limba italiana- nivel minim B2 (mediu-avansat);
    - Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj;
    - Excelente abilitati de comunicare si o dictie foarte buna;
    - Bune abilitati de customer service (orientare catre client, amabilitate, tact, diplomatie);
    - Abilitati de operare PC de baza;
    - Nivel bun de energie, pro-activitate si atitudine pozitiva;
    - Disponibilitate pentru lucrul in ture, inclusiv munca de noapte.

    Responsabilitati

    - Preia apelurile clientilor (doar activitati inbound) si le ofera suport, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    - Ofera suport tehnic clientilor pentru solutionarea diverselor probleme: blocare/ deblocare carduri/ utilizare POS/ activitati de online banking;
    - Colaboreaza cu colegii din alte departamente in vederea solutionarii problemelor pe care nu le pot rezolva direct, in cadrul discutiei telefonice cu clientul;
    - Identifica, analizeaza si solutioneaza problemele clientilor utilizand aplicatiile informatice ale companiei;
    - Inregistreaza cu acuratete informatiile oferite de clienti in urma apelurilor telefonice, in softul companiei.

    Alte informatii

    - Locul de munca: cladire de birouri moderna din zona Pipera (5 minute de mers pe jos de la metrou), Bucuresti;
    - Program de lucru: luni- duminica, mai multe variante de ture de 8 ore plus o ora pauza de masa in interval de 24 ore, 2 zile libere/ saptamana;
    - Pachet salarial oferit: 1900 lei net+ tichete de masa (15 lei/ tichet)+ sporuri: de casca, de week-end, de noapte+ bonus de performanta+ al 13-lea salariu;
    - Pentru toti angajatii care lucreaza in turele de noapte se plateste transportul casa-serviciu cu taxiul;
    - Posibilitate reala de avansare la pozitii de Team Leader sau Project Manager.