Call Center Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Call Center Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta anterioara minim 2 ani in activitati de call center, de preferat proiect Inbound / analist calitate sau coordonator echipa;
    • Bune abilitati de comunicare (forma scrisa si verbala);
    • Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit). O a doua limba straina, nivel conversational reprezinta un avantaj;
    • Cunostiinte complexe de Microsoft Office, in special Word, Excel, Power Point;
    • Bune abilitati de evaluare si feedback, spirit analitic;
    • Capacitate de a oferi feedback constructiv intr-un mod care conduce la o cresterea a performantei;
    • Cunostinte generale de business: marketing, management, finante, etc. care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv;
    • Orientare catre atingerea obiectivelor si abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
    • Orientare catre client;

    Responsabilitati

    • Asigura evaluarea si prevenirea riscului operational si reputational prin aplicarea procedurilor in vigoare si asigura transmiterea la timp a raportarilor specifice;
    • Participa la intocmirea, actualizarea reglementarilor interne pentru procesele si activitatile in care este implicat si colaboreaza cu angajatii din cadrul celorlalte departamente in vederea elaborarii reglementarilor ce vizeaza procese interdepartamentale;
    • Responsabila de administrarea Call Center-ului externalizat:
    • Monitorizarea incidentelor inregistrate in intranet: incadrare corecta in topic, status, subtopic, prioritate urgenta/normala, feedback (solicita apelul dupa caz), analizeaza incidentele inregistrate pe portal;
    • Relationeaza cu dept IT pe zona de dezvoltari/corectii intranet;
    • Ofera suport agentilor externi in cazul situatiilor dificile, ofera training permanent;
    • Informeaza agentii de toate schimbarile care apar in legatura cu procedurile/produsele UniCredit, precum si cu modificarile legislative, financiare, operationale prin efectuarea vizitelor saptamanale, telefonic sau prin email;
    • Evaluarea agentilor prin ascultarea apelurilor inregistrate intr-o locatie agreata, sau apelurilor la casca (la sediul call center) si transmite evaluarile obiective in timp;
    • Evalueaza agentii prin teste recurente;
    • Efectueaza apeluri misterioase, organizeaza vizite atat la sediul call center-ului cat si la sediul UCLC;
    • Calibrarea apelurilor impreuna cu reprezentantul pe calitate al furnizorului;
    • Gestionarea campaniilor outbound (polite directe, clienti sold creditor, actualizare date contact, colectare CIV - credite);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (131)