Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Call Center Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Call Center Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.06.2017 |
Remote work: | On-site |
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara minim 2 ani in activitati de call center, de preferat proiect Inbound / analist calitate sau coordonator echipa;
• Bune abilitati de comunicare (forma scrisa si verbala);
• Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit). O a doua limba straina, nivel conversational reprezinta un avantaj;
• Cunostiinte complexe de Microsoft Office, in special Word, Excel, Power Point;
• Bune abilitati de evaluare si feedback, spirit analitic;
• Capacitate de a oferi feedback constructiv intr-un mod care conduce la o cresterea a performantei;
• Cunostinte generale de business: marketing, management, finante, etc. care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv;
• Orientare catre atingerea obiectivelor si abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
• Orientare catre client;
• Asigura evaluarea si prevenirea riscului operational si reputational prin aplicarea procedurilor in vigoare si asigura transmiterea la timp a raportarilor specifice;
• Participa la intocmirea, actualizarea reglementarilor interne pentru procesele si activitatile in care este implicat si colaboreaza cu angajatii din cadrul celorlalte departamente in vederea elaborarii reglementarilor ce vizeaza procese interdepartamentale;
• Responsabila de administrarea Call Center-ului externalizat:
• Monitorizarea incidentelor inregistrate in intranet: incadrare corecta in topic, status, subtopic, prioritate urgenta/normala, feedback (solicita apelul dupa caz), analizeaza incidentele inregistrate pe portal;
• Relationeaza cu dept IT pe zona de dezvoltari/corectii intranet;
• Ofera suport agentilor externi in cazul situatiilor dificile, ofera training permanent;
• Informeaza agentii de toate schimbarile care apar in legatura cu procedurile/produsele UniCredit, precum si cu modificarile legislative, financiare, operationale prin efectuarea vizitelor saptamanale, telefonic sau prin email;
• Evaluarea agentilor prin ascultarea apelurilor inregistrate intr-o locatie agreata, sau apelurilor la casca (la sediul call center) si transmite evaluarile obiective in timp;
• Evalueaza agentii prin teste recurente;
• Efectueaza apeluri misterioase, organizeaza vizite atat la sediul call center-ului cat si la sediul UCLC;
• Calibrarea apelurilor impreuna cu reprezentantul pe calitate al furnizorului;
• Gestionarea campaniilor outbound (polite directe, clienti sold creditor, actualizare date contact, colectare CIV - credite);
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Call Center cu lb. Franceza sau Germana- hibrid in Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (122) |
Raporteaza eroarea la