Consultant managementul producției

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DocProcess active.


Vezi toate job-urile Consultant managementul producției active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: DocProcess
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 10 ani realizam si integram solutii performante pentru a ne indeplini misiunea: aducem viitorul in prezent si sustinem transformarea digitala a clientilor nostri. Platforma in cloud - DocXchange - este o solutie dedicata pentru eficientizarea managementului cheltuielilor, diminuarea costurilor si imbunatatirea profitabilitatii. DocXchange integreaza in sistemul EDI peste 3.200 de clienti, cu 25.000 de utilizatori si proceseaza peste 10 milioane de documente anual. De la corporatii la IMM-uri, de la retail si pana la automotive, avem solutii potrivite pentru digitizarea proceselor de business financiar-contabile, logistice, achizitii sau productie. Afla mai multe la doc-process.com.

    Cerinte

    • studii superioare (Politehnica)
    • minim 3 ani de experiență în managementul producției
    • abilități de comunicare și interacționare cu Top Management (CIO, CEO, CFO)
    • dispune de reale aptitudini comerciale și management
    • capacitate de analiză și sinteză, orientare către rezultate, perseverență
    • conștiincios, bine organizat, hotărât, serios
    • disponibilitate pentru deplasări în țară și străinătate
    • fluență în limba engleză este necesară, limba franceză este un plus

    Responsabilitati

    • participă la adaptarea și integrarea unui produs de managementul producției
    • planifică implementarea și realizarea proiectelor ;
    • participă la elaborarea răspunsului (propunere comercială și buget) – se coordonează cu echipa comercială
    • se asigură de implementarea soluției de managementul producției, respectând perimetrul, termenele și bugetul proiectului ;
    • oferă suport / formare utilizatorilor și se asigură de satisfacția și autonomia clientului
    • pe tot parcursul proiectului informează părțile implicate în proiect asupra statusului proiectului
    • identifică proiecte noi și participă la dezvoltarea de noi oportunități de business prin vânzări directe sau indirecte
    • este atent la evenimentele din piață și aduce feedback către celelalte departamente (IT, comercial, marketing)

    Alte informatii

    Ce oferim ?
    • evoluție către management
    • încurajăm creativitatea și spiritul de inițiativă
    • proiecte interesante, în avangarda tehnologiei
    • formare continuă
    • colegi plăcuți, entuziasmați de ceea ce fac și dornici să împărtășească din cunoștințele lor
    • mediu de lucru plăcut, modern, informal, team building
    • și nu în ultimul rând un pachet salarial motivant

    Valorile noastre : 
    Rigoare în implementare și respectarea termenelor contractuale
    Integritate - suntem transparenți, direcți, sinceri, și corecți în relațiile noastre de afaceri
    Responsabilitate - suntem responsabili și ne respectăm angajamentele față de clienți, parteneri, furnizori și, nu în cele din urmă, față de salariații noștri.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)