Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Project Assistant Large Corporate
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Project Assistant Large Corporate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
- Cunoștinte Microsoft Office la nivel avansat;
- Studii superioare;
- Cunoașterea procedurii de executare silită și cunoștințe de insolvență (constituie avantaj);
- Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate;
- Atenție la detalii;
- Abilități de comunicare;
- Limba engleză nivel mediu.
- Răspunde solicitărilor managerului și transmite sinteza principalelor acțiuni efectuate în luna precedentă, în cadrul proiectului;
- Verifică, formatează, corectează rapoartele de activitate ale agenților din teritoriu;
- Întocmește prezentarea lunară a rezultatelor obținute în luna anterioară;
- Asigură suport agenților din țară atunci când situația o cere;
- Asistă managerul de operațiuni în probleme de comunicare, documentare și coordonare internă;
- Elaborează și redactează documente și situații cerute de management;
- Oferă suport pentru crearea de rapoarte zilnice/ săptămânale/ lunare petru managementul superior;
- Asigură legătura între CM-Assignment Officers-Manager;
- Centralizează și asociază rapoartele;
- Monitorizează plățile (task pentru plată, monitorizare plată, completare în Capone);
- Menține relația cu notarii;
- Asigură necesarul de birotică și papetărie al departamentului.
Posibilitatea de a dezvolta o cariera intr-un mediu international, alaturi de o echipa dinamica si de succes.
Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
IT PROJECT MANAGER Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la