Referent tehnic ofertare si achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Business Shield active.Vezi toate job-urile Referent tehnic ofertare si achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Business Shield |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Business Shield is a staffing & technically oriented company with a main focus on:
Management of Human Resourcing
Project, Program and Production Management
Inspection, Containment and Sorting
Technical Services / Quality Engineering
Customer Liaison
- Studii Medii;
- Cunostiinte Excel nivel mediu;
- Cunostinte AutoCAD, programe tehnice de proiectare, nivel incepator;
- Limba engleza, nivel incepator-mediu; Limba maghiara ,constituie un avantaj;
- Permis conducere Categoria B, disponibilitate pentru eventuale deplasari;
- Experienta pe posturi similare reprezinta un avantaj;
- Capacitate de comunicare interactiva;
- Capacitate de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale;
- Responsabilitate, insistent, perseverenta, echilibru si stapanire de sine, corectitudine, capacitate de lucru in conditii de stres, preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale.
- Pregateste,lanseaza si urmareste comenzi de achizitie pentru orice materiale care sunt solicitate prin Specificatii.
- Pregateste si lanseaza cereri de oferta interne si externe,poarta corespondenta interna si externa (fax,mail) cu furnizorii de materiale din domeniile principale si secundare care ii revin prin fisa postului.
- Analizeaza ofertele din punct de vedere comercial
- Participa la selectionarea furnizorilor pe domeniile alocate facand propuneri in acest sens
- Deruleaza contractele cadru cu furnizorii principali si comenzile punctuale cu ceilalti furnizori interni din domeniile alocate.
- Redacteaza contracte / comenzi si alte documente contractuale
- Poarta corespondenta contractuala cu furnizorii alocati si urmareste indeplinirea clauzelor prevazute in contracte
- Contribuie la realizarea si intretinerea bazei de date referitoare la activitatea desfasurata
- Informeaza furnizorul si urmareste solutionarea neconformitatilor aparute la achizitii pentru furnizorii din portofoliu
- Evalueaza furnizorii din portofoliu
- Aplica principiile si politicile firmei in domeniul achizitiilor, apara in orice situatie interesele firmei si promoveaza imaginea acesteia.
Salariul se negociaza in urma interviului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Cadru tehnic PSI Aplica fara CV | |
Field Service Supervisor Aplica fara CV | |
MOTOSTIVUITORIST TIMISOARA Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la