Referent tehnic ofertare si achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Business Shield active.


Vezi toate job-urile Referent tehnic ofertare si achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Business Shield
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Business Shield is a staffing & technically oriented company with a main focus on:

    Management of Human Resourcing

    Project, Program and Production Management

    Inspection, Containment and Sorting

    Technical Services / Quality Engineering

    Customer Liaison

    Cerinte

    - Studii Medii;
    - Cunostiinte Excel nivel mediu;
    - Cunostinte AutoCAD, programe tehnice de proiectare, nivel incepator;
    - Limba engleza, nivel incepator-mediu; Limba maghiara ,constituie un avantaj;
    - Permis conducere Categoria B, disponibilitate pentru eventuale deplasari;
    - Experienta pe posturi similare reprezinta un avantaj;
    - Capacitate de comunicare interactiva;
    - Capacitate de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale;
    - Responsabilitate, insistent, perseverenta, echilibru si stapanire de sine, corectitudine, capacitate de lucru in conditii de stres, preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale.

    Responsabilitati

    - Pregateste,lanseaza si urmareste comenzi de achizitie pentru orice materiale care sunt solicitate prin Specificatii.
    - Pregateste si lanseaza cereri de oferta interne si externe,poarta corespondenta interna si externa (fax,mail) cu furnizorii de materiale din domeniile principale si secundare care ii revin prin fisa postului.
    - Analizeaza ofertele din punct de vedere comercial
    - Participa la selectionarea furnizorilor pe domeniile alocate facand propuneri in acest sens
    - Deruleaza contractele cadru cu furnizorii principali si comenzile punctuale cu ceilalti furnizori interni din domeniile alocate.
    - Redacteaza contracte / comenzi si alte documente contractuale
    - Poarta corespondenta contractuala cu furnizorii alocati si urmareste indeplinirea clauzelor prevazute in contracte
    - Contribuie la realizarea si intretinerea bazei de date referitoare la activitatea desfasurata
    - Informeaza furnizorul si urmareste solutionarea neconformitatilor aparute la achizitii pentru furnizorii din portofoliu
    - Evalueaza furnizorii din portofoliu
    - Aplica principiile si politicile firmei in domeniul achizitiilor, apara in orice situatie interesele firmei si promoveaza imaginea acesteia.

    Alte informatii

    Salariul se negociaza in urma interviului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (9)