Nestle Needs YOUth - Logistics Intern (3 luni, platit)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Nestle Needs YOUth - Logistics Intern (3 luni, platit) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2017 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
- Student sau absolvent
- Pasionat de Logistica
- Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office
- Abilitati bune de comunicare (oral si scris)
- Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
- Engleza avansat
- Organizare si disciplina
- Asigura comunicarea şi colaborarea cu alte departamente functionale (Customer Service, Consumers Service, Finqanciar, Marketing, Aprovizionare, echipa de suport SAP/IS/IT), depozitul partener si compania de curierat/transport pentru o reacţie rapida la urgente sau probleme;
- Administreaza stocul produselor cu miscari reduse, deteriorate sau cu termen scurt;
- Asigura monitorizarea indicatorilor de performanta (KPI’s) agreati cu Furnizorul de servicii Logistice si ii comunica catre departamentele functionale;
- Responsabil de acuratetea datelor introduse, asigurand respectarea fluxului comenzii;
- Verifica documentelor de receptie si livrare marfa conform instructiunilor primite de la coordonatorul direct;
- Intocmeste rapoarte aferente verificarilor de documentatie efectuate.
Nestle Needs YOUth
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INTERNSHIP - Buyer Production Materials Hybrid | |
Logistics Trainee with English (Full Time) Hybrid | |
Date base & Application Administrator Hybrid | |
Vezi job-uri similare (119) |
Raporteaza eroarea la