Network Incident Management Specialist

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    - Cunostinte tehnice pe partea de retele TCP/IP si HFC- medii de comunicatii, echipamente de comunicatii, monitorizare echipamente CPE;
    - Experienta relevanta in lucrul cu echipamente hardware;
    - Reprezinta un avantaj certificarile in domeniul retelisticii- CCNA;
    - Studii superioare in curs sau finalizare in domeniul tehnic;
    - Cunostinte limba engleza tehnica nivel mediu;
    - Orientare catre client si atingerea rezultatelor;
    - Time management;
    - Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    - Monitorizeaza alarmele echipamentelor de retea;
    - Monitorizeaza si modifica solicitarile din sistemele de ticketing ale companiei;
    - Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor;
    - Preia si trateaza sesizarile aparute prin mail, telefonic sau prin sistemul de ticketing,
    - Genereaza, stocheaza si furnizeaza clientilor rapoarte privind situatia serviciilor.