Assistant Store Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile STARBUCKS Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant Store Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: STARBUCKS Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    AmRest Holdings SE is the largest independent restaurant operator in Central and Eastern Europe. Since 1993 we've been building a portfolio of well recognized power brands such as KFC, Pizza Hut, Burger King and Starbucks based on solid franchise and joint venture partnerships. AmRest owns La Tagliatella brand which is being developed as Company operated restaurants as well as franchised stores in Spain, Germany, France, the USA and China. From December, AmRest started business with Blue Horizon- the owner of 11 restaurants: Blue Frog and KAAB located in China. The headquarters of AmRest are located in Wroclaw, Poland. From Wroclaw, AmRest operates more that 1600 category leading Quick Service and Casual Dining restaurants in 14 countries. Through our "Everything is possible!" and "Bring Fun to Life" culture, we deliver delicious products and exceptional service at affordable prices to our clients.



     

    Cerinte

    • Cel putin 1 an experienta in coordonarea unei echipe
    • Experienta in customer service
    • Energie pozitiva si entuziasm
    • Abilitati de rezolvare a problemelor, acceptarea provocarilor
    • Lucru in echipa
    • Bune abilitati de organizare
    •Abilitati de setare a prioritatilor si concentrare pe atingerea obiectivelor

    Responsabilitati

    Assistant Store Managerul este cunoscut în Starbucks ca People Manager, el/ea fiind responsabil/ă de Partenerii noștri. Are ca atribuții construirea, trainingul și motivarea echipei, astfel încât servirea clienților cafenelei să fie la cel mai înalt nivel. People Managerul face tot posibilul să angajeze cei mai buni oameni pentru pozițiile potrivite. El/ea recrutează Parteneri care să reușească să transmită energia lor pozitivă atât celorlalți Parteneri, cât și clienților. El/ea este responsabil/ă de planificarea turelor de lucru, de planificarea și controlul costurilor forței de muncă, precum și de analiza performanțelor. De asemenea, el/ea conduce ture de lucru și creează atmosfera de muncă din cafenea. Cheia succesului lui/ei este o excelentă cunoaștere a tuturor Partenerilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre STARBUCKS Romania . Consultati Politica de procesare a datelor personale a STARBUCKS Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (90)