Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Assistant Store Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile STARBUCKS Romania active.Vezi toate job-urile Assistant Store Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | STARBUCKS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.05.2017 |
Remote work: | On-site |
AmRest Holdings SE is the largest independent restaurant operator in Central and Eastern Europe. Since 1993 we've been building a portfolio of well recognized power brands such as KFC, Pizza Hut, Burger King and Starbucks based on solid franchise and joint venture partnerships. AmRest owns La Tagliatella brand which is being developed as Company operated restaurants as well as franchised stores in Spain, Germany, France, the USA and China. From December, AmRest started business with Blue Horizon- the owner of 11 restaurants: Blue Frog and KAAB located in China. The headquarters of AmRest are located in Wroclaw, Poland. From Wroclaw, AmRest operates more that 1600 category leading Quick Service and Casual Dining restaurants in 14 countries. Through our "Everything is possible!" and "Bring Fun to Life" culture, we deliver delicious products and exceptional service at affordable prices to our clients.
• Cel putin 1 an experienta in coordonarea unei echipe
• Experienta in customer service
• Energie pozitiva si entuziasm
• Abilitati de rezolvare a problemelor, acceptarea provocarilor
• Lucru in echipa
• Bune abilitati de organizare
•Abilitati de setare a prioritatilor si concentrare pe atingerea obiectivelor
Assistant Store Managerul este cunoscut în Starbucks ca People Manager, el/ea fiind responsabil/ă de Partenerii noștri. Are ca atribuții construirea, trainingul și motivarea echipei, astfel încât servirea clienților cafenelei să fie la cel mai înalt nivel. People Managerul face tot posibilul să angajeze cei mai buni oameni pentru pozițiile potrivite. El/ea recrutează Parteneri care să reușească să transmită energia lor pozitivă atât celorlalți Parteneri, cât și clienților. El/ea este responsabil/ă de planificarea turelor de lucru, de planificarea și controlul costurilor forței de muncă, precum și de analiza performanțelor. De asemenea, el/ea conduce ture de lucru și creează atmosfera de muncă din cafenea. Cheia succesului lui/ei este o excelentă cunoaștere a tuturor Partenerilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Brand Manager Assistant - Beauty Hybrid | |
Vezi job-uri similare (90) |
Raporteaza eroarea la