Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Administrator Aplicatii 2
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Administrator Aplicatii 2 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Profilul candidatului:
Cunostinte tehnice din domeniile de administrare aplicatii, baze de date Oracle si servere centrale UNIX si sisteme de operare aferente;
Limba engleza la nivel mediu.
Responsabilitatile tale includ:
Asigurarea disponibilitatii, încadrarea în parametrii normali de performanţă şi continuitatea operaţională a aplicaţiilor repartizate din mediul de producţie
Efectuarea de instalări şi configurări de produse de infrastructură software cât şi deployment de aplicaţii pe diferite medii de producţie, test, training.
Documentarea de proceduri de solutionare a incidentelor operationale si intretinrea bazei de cunostinte necesare solutionarii incidentelor
Realizare si intretinere de scripting care sa implementeze solutia de monitorizare
Monitorizarea apariţiei incidentelor şi a modului lor de tratare şi în funcţie de gravitatea lor
Urmărirea progresului incidentelor deschise către furnizorii de tehnologie sau aplicaţii
Indeplinirea tuturor rolurilor şi responsabilităţilor ce-i sunt alocate în cadrul proiectelor
Participare la procesul de documentare a procedurilor, normelor şi metodologiilor specifice domeniului său de activitate
Raportare catre conducerea biroului si departamentului a abaterilor de la nivelele de servicii agreate specifice activitatii de administrare aplicatii, precum si problemele aparute.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Booking Holdings Romania - Learning and Compliance Administrator Hybrid | |
Database Administrator Remote | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la