SalesForceDotCom Administrator for HP Enterprise

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile SalesForceDotCom Administrator for HP Enterprise active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Diploma de licenta
    -Cunoştinţe avansate de limba engleză
    -Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul
    -Cunoştinţe de bază de asistenţă si support vanzari/clienţi
    -Cunostinte avansate despre procese si aplicatiile folosite in departamentul de supportCunostinte tehnice de management a unui system/software
    -Să lucreze bine în echipă
    -Să fie motivat si orientat spre obtinerea de rezultate

    Responsabilitati

    -Furnizeaza activităţi de oferire de expertiza de specialitate şi asistenţa practica în managementul sistemelor de baze de date Salesforce.com
    -Performeaza activităţi de realizare a analizei problemelor tehnice si a nevoilor de business/ale utilizatorilor
    -Asigura livrarea de detalii si specificatii catre echipele de IT dupa fiecare implementare de noi capabilitati, procese si elemente tehnice in salesforce .com ca urmare a problemelor ridicate de utilizator
    -Rezolva toate cererile legate de support de business si tehnic pentru aplicatia Salesforce HPE in stransa colaborare cu echipele de EMEA vanzari, EMEA operationale, echipa de IT si echipa de advanced Administrators
    -Ofera solutii si recomandari tehnice
    -Testeaza cele mai recente aplicatii si capabilitati implementate pentru a identifica probleme tehnice sau de proces
    -Actioneaza ca punct central de contact pentru orice întrebări/solicitari legate de support pe setararea noilor utilizatori/clienti, support pentru capabilitatile, functionalitatile sau problemele tehnice, support pe procesele si modulele Salesforce.com care vin prin sistemul de cazuri Salesforce.com, telefon sau email
    -Seteaza detaliile tehnice de access in SFDC pentru toti utilizatorii noi, ajusteaza setarile prin alocarea de permisiuni eligibile, profile, roluri, alocarea anumitor setari, crearea de grupuri cu anumiti parametrii tehnici permanente necesare fiecarui departament
    -Investigheaza probelme tehnice, de sistem, erorile pe care utilizatorii le ridica prin intermediul sistemului de ridicare de tichete in SFDC

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (570)