Global PR Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Global PR Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Global PR Assistant pentru clientul nostru, o companie multinationala ce activeaza in BPO.

    - Absolvent de studii superioare;
    - Cunoasterea la nivel avansat a unei limbi de circulatie internationala;
    - Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si orala;
    - Spirit de echipa, creativitate, dinamicitate, atingerea deadline-urilor;
    - Dorinta de perfectionare profesionala permanenta.

    Responsabilitati

    - Participa la implementarea strategiei de comunicare pe segmentul media prin propunerea de actiuni si realizarea comunicatelor si dosarelor de presa;
    - Contribuie la gestionarea si dezvoltarea relatiei cu presa prin participarea la evenimente si conferinte;
    - Contribuie la organizarea evenimentelor de presa, la redactarea si transmiterea comunicatelor de presa;
    - Colaboreaza cu Departamentul de PR pentru atingerea obiectivelor;
    - Propune activ strategii si proceduri pentru social media.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de lucru international;
    - Oportunitati constante de dezvoltare profesionala;
    - Pachet salarial competitiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (47)