Auditor intern

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Auditor intern active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Auditor intern pentru o companie in plina dezvoltare din domeniul consultantei de business.

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (ultimul an de master);
    - Limba engleza la nivel mediu – avansat;
    - Cunostinte economice temeinice, gandire analitica, organizare, planificare, prioritizarea activitatilor;
    - Spirit de echipa, gestionarea sarcinilor si atingerea targetului intr-un mediu dinamic.

    Responsabilitati

    - Efectuarea misiunilor de audit intern privind activitatea de angajare, lichidare, ordonantare si plata a cheltuielilor, achizitiile publice, deplasari interne/externe, activitatea juridica si de inspectie;
    - Examinarea conturilor societatilor si a sistemelor de control financiar;
    - Masurarea nivelurilor de risc financiar în cadrul organizatiei;
    - Analizarea raportarilor financiare si verificarea corectitudinii acestora;
    - Realizarii activitatii de control financiar preventiv si auditare;
    - Asigurarea respectarii si utilizarii corecte a procedurilor, politicilor, legislatiei si reglementarilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Traininguri si cursuri de specialitate;
    - Cadru multicultural de dezvoltare si o echipa dinamica;
    - Salariu si pachet de beneficii atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (337)