Sales Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Sales Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Sales Analyst pentru o companie multinationala din domeniul Retail.

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Bune abilitati de analiza, sinteza si interpretare;
    - Abilitati interpersonale dezvoltate, negociere si persuasiune, prezentare in fata unui public avizat;
    - Limba de circulatie internationala la nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Preluarea cererilor si intocmirea analizelor de vanzari conform cerintelor;
    - Analizarea rezultatelor din vanzari, identificarea si gestionarea indicatorilor de business si a performantei companiei;
    - Monitorizarea activitatii concurentilor si participarea la studii de piata;
    - Analizarea tendintelor si realizarea de rapoarte folosind date provenite din surse interne si externe;
    - Propunerea activa de noi initiative si proceduri in scopul cresterii performantei;
    - Participarea la evenimente de profil si sustinerea de prezentari in cadrul intalnirilor.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru dinamic, profesionist si competitiv;
    - Pachet salarial si pachet de beneficii atractiv;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Training de specialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (169)