Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager Vanzari - Cluj Napoca (f/m)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager Vanzari - Cluj Napoca (f/m) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Kaufland Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Asistent Manager (f/m)
în cadrul biroului regional Cluj-Napoca
Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.
De la recepţia mărfii până la linia caselor – acesta este departamentul Vânzări la Kaufland. Apreciezi contactul direct cu clienţii? Amabilitatea faţă de client este importantă pentru tine? Ești interesat de un loc de muncă cu program flexibil, prin intermediul căruia să-ți rotunjești veniturile? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!
Ce sarcini vei avea?
În calitate de Asistent Manager vei sprijini din punct de vedere administrativ activitatea biroului regional Cluj-Napoca. Te vei ocupa de administrarea diferitelor proiecte și vei face propuneri de eficientizare a proceselor intra/ interdepartamentale. Din atribuțiile tale vor face parte pregătirea și administrarea documentelor, îndosarierea și organizarea acestora, precum şi întocmirea de prezentări şi protocoale. Totodată, vei realiza traduceri din/în limba germană și vei întocmi minutele ședințelor.
Ce ne dorim?
• Studii superioare
• Cunoştinţe avansate de limba germană - scris şi vorbit
• Cunoştinţe foarte bune de limba engleză - scris şi vorbit
• Capacitatea de a gestiona mai multe activități simultan
• Întelegere rapidă, abilităţi de comunicare
• Flexibilitate, capacitate ridicată de muncă, persoană proactivă şi organizată
• Confidențialitate și responsabilitate
• Cunoştinţe PC- MS Office foarte bune
Ce oferim?
• Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România
• Pachet salarial atractiv
• 22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie
• Tichete de masă începând cu prima zi în echipă
• Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate
• Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - CLUJ NAPOCA Aplica fara CV | |
City Manager Cluj Napoca Aplica fara CV | |
Vanzator Cluj Napoca Str.Frunzisului (f/m) Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (32) |
Raporteaza eroarea la