Asistent Manager Vanzari - Cluj Napoca (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager Vanzari - Cluj Napoca (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Kaufland Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 07.10.2017
    Remote work: On-site

    Asistent Manager (f/m)

    în cadrul biroului regional Cluj-Napoca

    Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.

    De la recepţia mărfii până la linia caselor – acesta este departamentul Vânzări la Kaufland. Apreciezi contactul direct cu clienţii? Amabilitatea faţă de client este importantă pentru tine? Ești interesat de un loc de muncă cu program flexibil, prin intermediul căruia să-ți rotunjești veniturile? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!

    Ce sarcini vei avea?

    În calitate de Asistent Manager vei sprijini din punct de vedere administrativ activitatea biroului regional Cluj-Napoca. Te vei ocupa de administrarea diferitelor proiecte și vei face propuneri de eficientizare a proceselor intra/ interdepartamentale. Din atribuțiile tale vor face parte pregătirea și administrarea documentelor, îndosarierea și organizarea acestora, precum şi întocmirea de prezentări şi protocoale. Totodată, vei realiza traduceri din/în limba germană și vei întocmi minutele ședințelor.

    Ce ne dorim?

    Studii superioare

    Cunoştinţe avansate de limba germană - scris şi vorbit

    Cunoştinţe foarte bune de limba engleză - scris şi vorbit

    Capacitatea de a gestiona mai multe activități simultan

    Întelegere rapidă, abilităţi de comunicare

    Flexibilitate, capacitate ridicată de muncă, persoană proactivă şi organizată

    Confidențialitate și responsabilitate

    Cunoştinţe PC- MS Office foarte bune

    Ce oferim?

    Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România

    Pachet salarial atractiv

    22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie

    Tichete de masă începând cu prima zi în echipă

    Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate

    Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne

    Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Kaufland Romania . Consultati Politica de procesare a datelor personale a Kaufland Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (32)