Specialist salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Carturesti active.Vezi toate job-urile Specialist salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Carturesti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.05.2017 |
Remote work: | On-site |
La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.
Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 15 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara și de anul acesta în Cluj), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în cele 17 librării din rețea.
Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.
Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:
Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/ idei sunt și puse în practică;
Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
Interesul organizației și managementului pentru persoana reală;
Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, resurse umane, IT, PR și marketing, financiar și contabilitate);
Oportunități de exprimare/ dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/ Romanian Design și multe altele).
Candidatul potrivit:
Minim trei ani de experienţă într-o poziţie similară într-o companie din domeniul retailului
Studii în domeniul economic
Foarte bună cunoaştere a legislaţiei muncii şi a legislaţiei fiscale legată de veniturile salariale
Cunoştinţe avansate de operare pachet MS Office
Să deţină atestat de inspector resurse umane
Să aibă cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu
Să fie organizat, responsabil şi capabil să respecte termenele limită
Să fie orientat spre oameni şi soluţii, deschis, flexibil
Să colaboreze eficient şi agreabil cu colegii şi cu partenerii externi
Experienţa de lucru cu Charisma HCM reprezintă un avantaj
Verifică pontajele lunare pentru calculul salarial.
Calculează indemnizaţiile cuvenite pentru concediile de odihnă efectuate şi a drepturilor de concedii de odihnă cuvenite şi neefectuate până la data încetării contractelor individuale de muncă.
Operează şi verifică corectitudinea datelor înscrise în certificatele de concedii medicale.
Operează modificările referitoare la drepturile de concediu de odihnă, sporuri salariale, salarii de încadrare, avansuri salariale, compensaţii, beneficii, reţineri, popriri, etc.
Face calculul deducerilor anuale cuvenite angajaţilor înscrişi în sistemele facultative de pensii.
Face calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale ocazionale sau permanente în sumă netă / brută / procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje în natură, ajutoare sociale etc.
Întocmeşte declaraţiile de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale şi toate celelalte elemente necesare în calculul salarial (funcţia de baza, casa de asigurări de sănătate, numărul de persoane aflate în intreţinerea salariatului, gradul de handicap, statut de pensionar, etc.).
Generează şi validează statele de plată.
Generează centralizatorul de taxe sociale angajat / angajator.
Generează şi depune declaraţia unică D112 privind contribuţiile sociale
Generează anexele declaratiei D112 necesare pentru recuperarea creantelor FNUASS .
Generează nota contabilă de salarii conform cu planul contabil.
Generează fluturaşii salariali şi îi transmite către managerii punctelor de lucru şi de departamente.
Transmite către persoana responsabilă necesarul pentru plata salariilor nete.
Generează fişierul pentru viramentul salariilor individuale.
Completează formularele statistice lunare, trimestriale, anuale solicitate de către Institutul Naţional de Statistică.
Realizează diverse rapoarte la solicitarea managementului.
Oferă explicaţii referitoare la situaţia veniturilor încasate la cererea salariaţilor.
Asigură suport şi consultanţă pentru management cu privire la diverse speţe privind legislaţia muncii şi cea fiscală legată de veniturile salariale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Salarizare Hybrid | |
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (75) |
Raporteaza eroarea la