Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carturesti active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Carturesti
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.

    Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 15 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara și de anul acesta în Cluj), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în cele 17 librării din rețea.

    Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.

    Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:

    Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/ idei sunt și puse în practică;
    Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
    Interesul organizației și managementului pentru persoana reală;
    Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
    Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, resurse umane, IT, PR și marketing, financiar și contabilitate);
    Oportunități de exprimare/ dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/ Romanian Design și multe altele).

    Cerinte

    Candidatul potrivit:
    Studii superioare finalizate de preferinţă în domeniul juridic
    Cunoştinte minime de contabilitate primară
    Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator - Excel, Word, Power Point
    Cunoștințe foarte bune de limba engleză, atât verbal cât şi în scris
    Persoană responsabilă, organizată, tenace şi capabilă să respecte termenele limită
    Atitudine pozitivă și proactivă, flexibilitate şi capacitate de adaptare la situaţie
    Atenţie pentru detalii, spirit de observaţie, orientare spre soluţii
    Abilitatea de a îndeplini sarcini ca parte a unei echipe sau individual

    Responsabilitati

    Acordă asistenţă în activitate administratorilor companiei ( agenda de şedinţe, întâlniri, rezervări, etc.).
    Asigură suport administrativ pentru toate departamentele companiei ( gestionare contracte şi alte documente interne, rezervări , organizări delegaţii, programări şedinţe, întâlniri,etc.).
    Asigură necesarul de consumabile, papetărie si protocol pentru birourile administratorilor.
    Primeşte, sortează şi expediază corespondenţa şi alte documente interne.
    Asigură suport pentru redactarea diverselor documente (note, adrese, contracte şi alte documente legale) solicitate de către administratorii companiei.
    Menţine relaţia cu colaboratorii externi (instituţii publice, notariate, case de avocatură, firme de consultanţă) pentru administratorii companiei.
    Comunică și colaborează eficient și agreabil cu ceilalți membri ai echipei.

    Alte informatii

    Nivelul de salarizare variază în funcție de angajat și de nivelul de experiență.
    Pachet salarizare: Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță în funcție de rezultate
    Discount la achizițiile de produse din Cărturești.
    Participare la traininguri interne.
    Acces la workshopuri și evenimente culturale.
    Posibilitatea de a fi la curent cu noutăți din domeniul cultural, de a cunoaște oameni interesanți și personalități din domeniul cultural.
    Posibilitatea de a se implica în proiecte culturale și de a-și vedea proiectele implementate.
    Atmosferă placută, într-o echipă pasionată de lectură, muzică, fotografie, film sau design.
    Mobilitate, schimburi de experiență între librăriile din toată țara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (180)