Program Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Program Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    studii superioare profil tehnic/constructii;
    experienta relevanta intr-o pozitie similara - minimum 5 ani;
    cunostinte de legislatie specifica;
    cunoasterea tehnologiilor de executie pentru lucrari de constructii, instalatii
    persoana cu initiativa, organizata, cu capacitate decizionala, de analiza, sinteza si planificare;
    abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa;
    persoana corecta, disponibila la deplasari in santierele companiei;
    disponibilitate la program prelungit;
    bune cunostinte operare PC: MS Office, MS Project, Autocad, program devize;
    carnet de conducere categoria B;
    cunostiinte de limba engleza – nivel mediu;
    atestatele si certificarile (minim Project Manager) sunt apreciate;

    Responsabilitati

    coordonarea eficienta a tuturor activitatilor necesare executarii proiectelor, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate supervizand echipele de proiecte, subantreprenorii, etc.;
    asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectelor si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat, incadrarea in grafice;
    pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectelor si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor angajate;
    valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectelor;
    planificare eficienta a fortei de munca;
    coordonarea subantreprenorilor;
    asigura circulatia informatiei privind proiectele in derulare:
    face propuneri de imbunatatire a modului de lucru pentru a maximiza eficienta atigerii obiectivelor propuse
    stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
    motiveaza echipele de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
    executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - seriozitate
    - proiecte motivante din punct de vedere profesional
    - pachet salarial complex.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (22)