Consilier Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Consilier Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    • Studii superioare (facultatea de autovehicule rutiere constituie un avantaj)
    • Experienta intr-un post care presupune relationarea cu clientii
    • Abilitati excelente de comunicare
    • Abilitati organizatorice si de rezolvare a problemelor
    • Abilitatea de a indeplini sarcini multiple in mod eficient
    • Integritate si corectitudine
    • Cunostinte de limba engleza
    • Cunostinte operare calculator (MS Office )
    • Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    • Planifica si coordoneaza activitatea de service, pentru a acoperi nevoile clientilor si pentru a maximiza profitabilitatea si gradul de utilizare a atelierului de mecanica – electrica.
    • Identifica nevoile de servicii si reparatii ale clientilor
    • Intocmeste estimari exacte de service si reparatii
    • Planifica lucrarile conform solicitarilor clientului, tinand cont de obiectivele privind utilizarea atelierului, de complexitatea lucrarilor si de disponibilitatea pieselor.
    • Promoveaza vanzarea de piese si accesorii originale, si face cunoscute promotiile in desfasurare
    • Deschide comenzile lucrarilor in sistem si urmareste stadiul curent al fiecarei comenzi pana la facturare si incasare a contravalorii facturilor
    • Actualizeaza baza de date cu clienti, pentru a mentine exactitatea lucrarilor efectuate si pentru a ajuta la viitoarele prospectari
    • Instiinteaza clientul despre stadiul lucrarilor si verifica satisfactia clientului la incheierea acestora
    • Se asigura ca fiecare lucrare de service sau reparatii este urmata de un telefon, pentru a verifica gradul de satisfactie a clientului