Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare in curs sau finalizate;
    - Cunoastere si utilizare corecta a echipamentelor de birou;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    - Cunoasterea si foarte buna utilizare a pachetului MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, client de mail)
    - Atentie la detalii, foarte bune abilitati de organizare, comunicare si de relationare interpersonala;
    - Prezenta placuta;

    Responsabilitati


    - Organizarea, redactarea si arhivarea documentelor;
    - Gestionarea apelurilor telefonice si a fluxurilor de documente in cadrul companiei;
    - Pregatirea si actualizarea agendei de intalniri, programari, rezervari;
    - Gestionarea aprovizionării cu materiale consumabile, birotica, produse de protocol, curatenie;
    - Suport alte departamente;
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii.