Analist programator - Solicitari Utilizatori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist programator - Solicitari Utilizatori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    Absolvent studii superioare.

    Experienţa în muncă:
    Minim 1 an experienta in munca pe o pozitie similara.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
    Cunostinte despre procesele si portofoliul de business;
    Cunostinte despre aplicatiile IT gestionate;
    Orientare catre client si rezultate;
    Abilitati dezvoltate de analiza si sinteza;
    Abilitati dezvoltate de planificare si organizare;
    Gandire analitica;

    Responsabilitati

    RAPORTEAZA: Supervizor Management Solicitari Utilizatori / Directia Executiva Tehnologia Informatiei Romania
    LOCATIE: Bucuresti

    SCOP:
    Executa activitatile necesare rezolvarii solicitarilor de tip: rezolvare incidente, executie configurari rapide si executie actiuni operationale la cerere, astfel incat sa asigure continuitatea operatiunilor de business din ariile de servicii fixe si mobile si sa indeplineasca timpii de raspuns conform cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement existente.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    • Executa activitati legate de solutionarea cererilor clientilor interni de tip: rezolvare incidente, executie configurari rapide si executie actiuni operationale la cerere, confom cu Service Level Agreement si Operational Level Agreement definite si agreate cu clientul intern;
    • Identifica, raporteaza si urmareste rezolvarea defectelor de aplicatii sau de solutie identificate in cadrul activitatii de rezolvare incidente si executie a actiunilor operationale la cerere aferente aplicatiilor IT;
    • Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catre seful ierarhic;
    • Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
    • Isi insuseste informatiile tehnice referitoare la modificarile aparute in aplicatiile IT din aria de responsabilitate si in interfetele cu celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de aplicatii;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (27)