Secretara

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

    Cerinte

    Capacitate de concentrare, autocontrol, viteza de executie si reactie;
    Atentie, minutiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    Capacitate de a respecta cerintele si termenele de predare a lucrarilor;
    Adaptabilitate la cerintele postului si flexibilitate la stiluri si ritmuri diferite de lucru;
    Cunostinte medii de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    Excelente abilitati de comunicare si stabilesti cu usurinta relatii cu oamenii;
    Si nu in ultimul rand esti responsabila, ai initiativa si spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Sa asiguri un bun management al documentelor;
    Sa asiguri un flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
    Sa ai spirit de organizare si capacitate de prioritizare si planificare;
    Sa ai capacitate de a lucra atat în echipa cat si pe cont propriu, fara supraveghere;
    Sa primesti, inregistrezi si distribui corespondenta, atat in format fizic, cat si electronic;
    Sa directionezi apelurile telefonice catre toate departamentele companiei;
    Sa centralizezi si sa efectuzi comenzile de: consumabile, papetarie, etc.;
    Sa oferi suport in realizarea anumitor proiecte specifice celorlalte departamente, la solicitarea acestora.

    Alte informatii

    Daca cele de mai sus iti suna bine, hai pe la noi sa ne cunoastem si sa iti povestim mai multe despre noi.