Coordonator organizare magazin

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.05.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

    Cerinte

    Experienta profesionala in domeniul vanzarilor cu amanuntul (obligatoriu)
    Experienta relevanta in operatiuni de casa si inventar
    Abilitati foarte bune de comunicare si de implementare / coordonare de procese
    Abilitati de instruire
    Rezistenta la stres, talent organizatoric, capacitate de munca in echipa si flexibilitate
    Cunostinte foarte bune de limba germana (cerinta obligatorie)
    Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    Asigura suport conducatorului unitatii la toate sarcinile organizatorice
    Asigura un flux de informatii corecte intre personalul din magazin, clienti si personalul de conducere
    Implementarea si instruirea angajatilor privind procesele noi
    Monitorizarea respectarii noilor proceduri
    Suport in gestionarea erorilor/problemelor aparute (in cadrul proceselor sau a procedurilor)
    Instruirea personalului din vânzări și prelucrarea periodica a listelor cu produse
    Setarea de "puncte cheie" de control pentru îmbunătățirea satisfacției clienților (reclamații, Z * minus, probleme de inventar, fise de control, etc.)
    Instruirea și calificarea angajaților în privința activităților de birou și case
    Organizarea de training-uri periodice ( inventar, sortiment de specialitate, flux de marfuri, scolarizare de manager birou)
    Instruirea și calificarea angajaților în privința activităților de birou și case

    Alte informatii

    Calificari:
    Experienta profesionala in domeniul vanzarilor cu amanuntul (obligatoriu)
    Experienta relevanta in operatiuni de casa si inventar
    Abilitati foarte bune de comunicare si de implementare / coordonare de procese
    Abilitati de instruire
    Rezistenta la stres, talent organizatoric, capacitate de munca in echipa si flexibilitate
    Cunostinte foarte bune de limba germana (cerinta obligatorie)
    Permis de conducere categoria B

    Ce se ofera:

    Un loc de munca sigur, cu responsabilitati si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
    Posibilitati excelente de dezvoltare personala, intr-o companie de succes
    Un mediu de lucru placut, intr-o echipa de profesionisti

    Momax este unul dintre cele mai prestigioase lanturi de magazine din domeniul mobilei si a decoratiunilor din Europa si ofera locuri de munca atractive, intr-un mediu modern. Compania ofera tuturor angajatilor programe de dezvoltare personalizate, posibilitati de avansare profesionala si locuri de munca sigure, pe termen lung.