Coordonator organizare magazin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Coordonator organizare magazin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.07.2017 |
Remote work: | On-site |
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Experienta profesionala in domeniul vanzarilor cu amanuntul (obligatoriu)
Experienta relevanta in operatiuni de casa si inventar
Abilitati foarte bune de comunicare si de implementare / coordonare de procese
Abilitati de instruire
Rezistenta la stres, talent organizatoric, capacitate de munca in echipa si flexibilitate
Cunostinte foarte bune de limba germana (cerinta obligatorie)
Permis de conducere categoria B
Asigura suport conducatorului unitatii la toate sarcinile organizatorice
Asigura un flux de informatii corecte intre personalul din magazin, clienti si personalul de conducere
Implementarea si instruirea angajatilor privind procesele noi
Monitorizarea respectarii noilor proceduri
Suport in gestionarea erorilor/problemelor aparute (in cadrul proceselor sau a procedurilor)
Instruirea personalului din vânzări și prelucrarea periodica a listelor cu produse
Setarea de "puncte cheie" de control pentru îmbunătățirea satisfacției clienților (reclamații, Z * minus, probleme de inventar, fise de control, etc.)
Instruirea și calificarea angajaților în privința activităților de birou și case
Organizarea de training-uri periodice ( inventar, sortiment de specialitate, flux de marfuri, scolarizare de manager birou)
Instruirea și calificarea angajaților în privința activităților de birou și case
Calificari:
Experienta profesionala in domeniul vanzarilor cu amanuntul (obligatoriu)
Experienta relevanta in operatiuni de casa si inventar
Abilitati foarte bune de comunicare si de implementare / coordonare de procese
Abilitati de instruire
Rezistenta la stres, talent organizatoric, capacitate de munca in echipa si flexibilitate
Cunostinte foarte bune de limba germana (cerinta obligatorie)
Permis de conducere categoria B
Ce se ofera:
Un loc de munca sigur, cu responsabilitati si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
Posibilitati excelente de dezvoltare personala, intr-o companie de succes
Un mediu de lucru placut, intr-o echipa de profesionisti
Momax este unul dintre cele mai prestigioase lanturi de magazine din domeniul mobilei si a decoratiunilor din Europa si ofera locuri de munca atractive, intr-un mediu modern. Compania ofera tuturor angajatilor programe de dezvoltare personalizate, posibilitati de avansare profesionala si locuri de munca sigure, pe termen lung.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Lucrator comercial cu atributii de casier_METRO Timisoara 1 Timisoara, | |
Picker/Lucrator Comercial Timisoara, | |
Lucrator comercial/Picker_METRO Timisoara 1 Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la