Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul economic sau tehnic;
    - Microsoft Office nivel mediu in special Excel si Access;
    - Cunoasterea SQL - reprezinta avantaj;
    - Limba engleza – nivel mediu;
    - Buna intelegere a nevoilor clientilor si traducerea acestora in cerinte operationale si de aplicatii;
    - Excelente abilitati analitice, planificare si organizare;
    - Abilitatea de a lucra intr-o structura/echipa cross functionala;
    - Abilitati de comunicare si interactionare la toate nivelele ierarhice;
    - Expunere la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Analiza si evalua date/indicatori aferenti proceselor de interes;
    - Defini si realiza analize specifice cu scopul de a face recomandari privind imbunatatirea activitatii pe segmentele de business de interes;
    - Analiza sistemelor specifice zonei de interes, descrierea de procese si fluxuri de lucru cu scop de optimizare;
    - Elabora rapoarte, analize lunare si efectua recomandari de imbunatatire a proceselor inclusiv la nivelul echipei;
    - Recomandari pentru imbunatatirea procesului si participarea la implementarea masurilor de optimizare necesare;
    - Dezvolta specificatii ale cerintelor de business fiind un punct de legatura intre clientii interni si externi;
    - Participa activ la implementarea proiectelor astfel incat toate detaliile acestora sa fie indeplinite;
    - Contribui cu idei la realizarea proiectelor;
    - Comunica si colabora proactiv cu clientii interni si externi, interactionand cu toate nivelele ierarhice in vederea rezolvarii problemelor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (248)