Service manager

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 20.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

     Foarte buna înţelegere a activitatii companiei
     Foarte buna înţelegere a relatiilor comerciale
     Cunoaştere foarte bună a portofoliului de produse şi servicii
     Cunoaştere bună a pieţii (furnizori şi competitori)
     Excelente abilităţi manageriale
     Excelenta orientare către client;
     Calităţi deosebite de lider
     Aptutidini foarte bune de organizare şi delegare
     Abilităţi foarte bune de gândire strategică şi conceptuală
     Asertivitate
     Comunicare foarte bună cu persoanele cu care trebuie să relaţioneze
     Management foarte bun al achiziţiilor şi al furnizorilor
     Organizat, eficient şi foloseşte eficient timpul
     Aptitudini evidente de gestionare a întâlnirilor
     Aptitudini de moderator
     Capacitate bună de a efectua prezentări orale şi scrise
     Atitudine şi personalitate de lider
     Bun negociator
     Bun diplomat
     Capacitate de comunicare foarte bună
     Capacitate de rezolvare a conflictelor
     Capacitate de a motiva oamenii
     Rezistenţă bună la stres
     Cunoştinţe solide de IT (MS-Office, SAP, Lotus Notes, Internet)
     Gândire din perspectivă inter-regională
     Disponibilitate de a călători
     Cunoştinţe solide ale dreptului muncii
     Cunoştinţe solide ale reglementărilor legale şi tehnice
     Permis de conducere (categoria B), disponibilitate pentru deplasari periodice in tara si strainatate

    Responsabilitati

    Responsabilitati

     Asigură disponibilitatea serviciilor oferite
     Atinge ţintele de buget şi KPI (de ex. contribuţia la profit, cifra de afaceri, costuri, etc.)
     Dezvoltă noi arii ale pieţei
     Optimizează procesele interne
     Planifică şi direcţionează proiectele
     Asigură atingerea ţintelor comerciale, tehnice, de sănătate şi siguranţă în procesele externe şi interne, în conformitate cu reglementările în vigoare
     Asigură efectuarea unor operaţiuni precise şi profitabile pentru a răspunde cerinţelor clienţilor
     Organizează workshopuri la sediul clienţilor şi securizează procesele
     Controlează costurile
     Acordă consultanţă pe loc sau la telefon clienţilor în orice probleme de service
     Aduce noi clienţi pentru service şi piese de schimb (inclusiv oferă condiţii)
     Negociază preţurile
     Administrează plângerile clienţilor
     Optimizează relaţiile cu clienţii
     Dezvoltă strategia şi identifică vânzările potenţiale
     Planifică şi execută operaţiunile clienţilor
     Suport pentru departamentul de vânzări
     Asigură transmiterea unor informaţii corecte şi relevante către departamentul de vânzări
     Planificarea resurselor umane şi recrutare
    – Planificare de resurse umane (consultare cu MD);
    – Recrutarea şi selectarea de personal (consultare cu MD);
    – Asigură prezentarea noilor salariaţi;
     Conducerea, dezvoltarea şi ajutarea angajaţilor
    – Stabilirea remuneraţiilor (consultare cu MD, Consiliul de lucrări etc.);
    – Stabilirea ţintelor;
    – Recompensarea performanţelor şi dezvoltarea salariaţilor, dialogul cu salariaţii, motivarea şi training-ul acestora etc;
    – Acţiuni disciplinare (de ex. mustrare);
     Administrare generală
    – Controlează şi direcţionează toate operaţiunile;
    – Controlează stocurile, inventarul etc.;
     Controlează eficienţa administraţiei service-ului
     Atribuţii delegate de către superiorii ierarhici
     Optimizeaza relatiile departamentului service cu celelalte departamente.

    Alte informatii

    Companie multinationala de renume.
    Mediu de lucru profesionist.
    Pachet salarial motivant.