Service manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Service manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2017 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Foarte buna înţelegere a activitatii companiei
Foarte buna înţelegere a relatiilor comerciale
Cunoaştere foarte bună a portofoliului de produse şi servicii
Cunoaştere bună a pieţii (furnizori şi competitori)
Excelente abilităţi manageriale
Excelenta orientare către client;
Calităţi deosebite de lider
Aptutidini foarte bune de organizare şi delegare
Abilităţi foarte bune de gândire strategică şi conceptuală
Asertivitate
Comunicare foarte bună cu persoanele cu care trebuie să relaţioneze
Management foarte bun al achiziţiilor şi al furnizorilor
Organizat, eficient şi foloseşte eficient timpul
Aptitudini evidente de gestionare a întâlnirilor
Aptitudini de moderator
Capacitate bună de a efectua prezentări orale şi scrise
Atitudine şi personalitate de lider
Bun negociator
Bun diplomat
Capacitate de comunicare foarte bună
Capacitate de rezolvare a conflictelor
Capacitate de a motiva oamenii
Rezistenţă bună la stres
Cunoştinţe solide de IT (MS-Office, SAP, Lotus Notes, Internet)
Gândire din perspectivă inter-regională
Disponibilitate de a călători
Cunoştinţe solide ale dreptului muncii
Cunoştinţe solide ale reglementărilor legale şi tehnice
Permis de conducere (categoria B), disponibilitate pentru deplasari periodice in tara si strainatate
Responsabilitati
Asigură disponibilitatea serviciilor oferite
Atinge ţintele de buget şi KPI (de ex. contribuţia la profit, cifra de afaceri, costuri, etc.)
Dezvoltă noi arii ale pieţei
Optimizează procesele interne
Planifică şi direcţionează proiectele
Asigură atingerea ţintelor comerciale, tehnice, de sănătate şi siguranţă în procesele externe şi interne, în conformitate cu reglementările în vigoare
Asigură efectuarea unor operaţiuni precise şi profitabile pentru a răspunde cerinţelor clienţilor
Organizează workshopuri la sediul clienţilor şi securizează procesele
Controlează costurile
Acordă consultanţă pe loc sau la telefon clienţilor în orice probleme de service
Aduce noi clienţi pentru service şi piese de schimb (inclusiv oferă condiţii)
Negociază preţurile
Administrează plângerile clienţilor
Optimizează relaţiile cu clienţii
Dezvoltă strategia şi identifică vânzările potenţiale
Planifică şi execută operaţiunile clienţilor
Suport pentru departamentul de vânzări
Asigură transmiterea unor informaţii corecte şi relevante către departamentul de vânzări
Planificarea resurselor umane şi recrutare
– Planificare de resurse umane (consultare cu MD);
– Recrutarea şi selectarea de personal (consultare cu MD);
– Asigură prezentarea noilor salariaţi;
Conducerea, dezvoltarea şi ajutarea angajaţilor
– Stabilirea remuneraţiilor (consultare cu MD, Consiliul de lucrări etc.);
– Stabilirea ţintelor;
– Recompensarea performanţelor şi dezvoltarea salariaţilor, dialogul cu salariaţii, motivarea şi training-ul acestora etc;
– Acţiuni disciplinare (de ex. mustrare);
Administrare generală
– Controlează şi direcţionează toate operaţiunile;
– Controlează stocurile, inventarul etc.;
Controlează eficienţa administraţiei service-ului
Atribuţii delegate de către superiorii ierarhici
Optimizeaza relatiile departamentului service cu celelalte departamente.
Companie multinationala de renume.
Mediu de lucru profesionist.
Pachet salarial motivant.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
Senior Business Developer/ Project Manager (Renewable Energy) Hybrid | |
Senior Project Manager _ Implementare Proiecte PV Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (134) |
Raporteaza eroarea la