Coordinator - Commercial Operations

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Import-Export
  • Management - Consultanta
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, o companie multinationala din Bucuresti ce activeaza in domeniul FMCG, cautam un Commercial Operations Coordinator. Esti o persoana creativa, dinamica si doresti sa faci parte dintr-un mediu multicultural? Te asteptam la o discutie!

    Cerinte:
    - studii superioare finalizate;
    - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala;
    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - cunostinte de analiza financiara (reprezinta un avantaj);
    - experienta in relationare cu clientii (customer support) reprezinta un avantaj;
    - permis de conducere cat. B;
    - disponibilitate la deplasari pe durata programului de lucru;

    Responsabilitati

    - dezvoltarea competentelor comerciale ale echipei;
    - analizarea rezultatelor si propunerea de actiuni corective pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - acompanierea, motivarea si verificarea echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - mentine o legatura permanenta cu departamentul financiar in vederea urmaririi efectuarii platilor, la timp, catre furnizori;
    - gestioneaza si deruleaza contractele cu clientii alocati;
    - elaboreaza planuri de actiune cu privire la stategia comerciala si vine cu propuneri de imbunatatire a procedurilor interne de lucru ale departamentului;
    - mentine informata conducerea manageriala asupra statusului activitatii departamentului, nevoilor acestuia precum si asupra performantelor, prin rapoarte specifice.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata;
    - reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de success (programe periodice de training, feedback permanent);
    - pachet salarial atractiv.